Fotoblogg aka Linnéa

Datum
Denna blogg är endast till för mina bilder. Man kan säga att denna blogg blir som ett fotogalleri, bara. Alltså kommer jag inte skriva något i princip, bara lägga upp grymma bilder. För er som inte vet vem jag är, nog de flesta av er, tänkte jag berätta snabbt om mig själv. -så ni vet vem som står bakom alla bilder ;)
 
Linnea Nordvall, 15 år född 1999. Jag fotograferar mycket på min fritid med min Nikon D3200. En bra kamera som jag länge haft nära mitt ♥. 
 
Bloggat har jag gjort förut, på määngder av olika bloggar. Dock har jag alltid slutat då blogglusten har flygit bort. Men denna gång bör det hålla, då jag slipper skriva en massa haha. Dessutom har jag en snygg design nu av min vän (everydayz.se)
 
 
 
 


H A N N A ♥ skrev:

Heeeeeej!

Jag visade brorsan designen med internet delning från mobilen. Martin har ju datorn med sig. :)

Ajaaaa hoppas verkligen du bloggar nu Linnea! :D
Maten är btw inte ens klar... :/ Men jag messar när jag är klar ok?

Svar: Skynda dig bara :D
Linnea Nordvall


URL: http://hannizon.se
Chacce skrev:

👏👏👏👏👏👏👏👏


Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]