kamera utrustning

Datum
 
 
 
Adventura 140 kamera väska 
 
 
Jag fotar med en nikon D3200, har också två objektiv till den. Ett objektiv som man fick med när man köpte kameran den heter AF-S DX NIKKOR 18-55mm, använder den inte så jätte mycket. jag använder mest min andra objektiv som heter AF-S DX  VR NIKKOR 55-200mm. 
 
AF-S DX NIKKOR 18-55mm 
Detta objektiv tycker jag inte är så jätte bra är att den har väldigt dåligt autofokus villket har gjort så att jag inte har använt det så mycket. Har knappast något posetivt att säga om den. 
 
AF-S DX VR NIKKOR 55-200mm
Detta objektiv tycker jag är bra för att den har en bra zoom. Den har betydligt mindre bra autofokus men vill du ha ett billigare telezoom objektiv och kan hantera manuellfokus är detta ett objektiv för dig. 
 
 
UV Filter 52mm
 
Halvtonat Rosafilter 52mm
 
 Close-up +10 Filter 52mm
 

 



Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]