Lack!!!

Datum
Så irriterad på dagens väder!! Så trött på dåligt väder just nu, men vad kan man säga det börjar du bli höst. Iallafall vi skulle ha haft Origenteringsdag idag uppe i Rånäs, men eftersom det var klass 1 varning i både blåst och regn så blev det tyvärr inställt. Jag är inte så jätte förtjust i origentering men nu hade jag taggat upp mig hela helgen på origentringen, sen får man ett mess min kompis 15 min innan man ska dra till skolan att vi inte ska ha origentering. Gissa om man blir frustrerad... Så vi ska ha det med 7:an på Onsdag. Vilket var den sämsta dagen att välja det på för det tacos i skolan sen så har vi hemkunskap och då skulle vi göra hemgjord kebab. 
 
 
 
 
 


Hanna Victoria Sahlqvist skrev:

Ja du, höstväder var det ja... :(

Svar: Japp, men hösten är sååå fin med den fina färger :D
Linnea Nordvall


URL: http://hannizons.blogg.se/
Life of Johanna skrev:

Vacker bild

Svar: tack såå jätte mycket <3
Linnea Nordvall


URL: http://lifeofjohanna.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]