Hatar att vara förskyld

Datum
Första dagen på lovet!! Såklart så ska man vara dunder förskyld under sitt lov. Men jag hoppas verkligen att jag kommer att bli frisk tills på Torsdag då jag ska sova hos min bästis, hoppas hoppas hoppas. Nu måste jag bli frisk så jag orkar med resten av veckan. Får väl tillbringa dagen i soffan med min älskade värmefilt. Tycker att det är såå mysigt att lägga sig i soffan med en värmefilt och bara gosa ner sig. 
 
Måste iallafall försöka att ta mig ann lite läxor, har prov direkt efter lovet. Men idag ska jag bara ta det lungt, måste ta det lungt för att kunna bli frisk. Annars så händer det inget speciellt denna vecka, ta det lugnt och vara med bästis ffrån Torsdag till Lördag. 
 
Vad ska ni göra på lovet då ?
 
 
 



Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]