Motivations 2k15

Datum
 


Hanna Victoria Sahlqvist skrev:

Asså o du lägger inlägget i kategori natur.... Herre Gud va du år knas ibland baby

Svar: Haha hade bråttom glömde ändra
Linnea Nordvall


URL: http://hannizons.blogg.se/
Sofie skrev:

Åh vilken bra inspiration!


URL: http://sofiewiberg.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]