Husdjurmässan 2015

Datum
Tidigare så var jag, mamma och pappa på husdjursmässan i Kista. Vi var där förra året också. Jag tyckte personligen att förra året var så mycket bättre. För då hade dem mycket mer djur och stånd. Men i år så var det inte alls lika mycket djur m.m. Jag blev lite besviken det blev jag, men men. Fick iallafall några söta bilder på djuren där. 
 
För er som inte har varit där så kan jag berätta lite vad det brukar finns för djur. Det finns ändå ganska stort utval på djur. Det finns allt från ormar, ödlor till hästar och kossor. En sak som jag personligen tyckte var väldigt kul att titta på var nog kaninhoppningen och agilityn. Jag hoppar ju med mina kaniner så det kan ju vara darför det en speciellt kul att kolla på kaninhoppning och det var lite extra kul att det var den klubben som jag hoppar med i var där, Stockholms kaninhoppare. Agility har jag alltid velat att hålla på med men jag har tyvärr ingne hund som jag skulle kuna göraa det med. Mne annars så skulle jag jätte gärna vilja testa. 
 
 


ɑ n n i k ɑ skrev:

Så söt!


URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Celine skrev:

Sån underbar bild!


URL: http://celinelf.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]