SPC : In the woods

Datum
Varje lördag kommer  jag, Hanna, Therese och Cassandra lägga ut ett foto efter ett valt tema. Vi hade tänkt att det skulle vara kul att ha en Foto challenge tillsammans, Då vi väljer ut varje vecka olika teman och just denna vecka blev det in the woodsdär man då får tolka temat som man vill.
 
Jag skulle ha lagt upp detta inlägg igår men jag hade tappat bort min kamera laddare. Som tur var så hittade jag den men klockan var så mycket så jag orkade inte slå på datan och blogga. Jag måste be såå mycket om ursäkt över mitt dåliga bloggande. Jag har bara haft ganska mycket nu dem första dagarna i skolan efter klassresan, mycket läxor och uppgifter. Jag hoppas att jag inte kommer att vara så larvig med bloggandet framöver men jag kan inte lova något. Jag går ju sista året innan gymnasiet och jag måste verkligen satsa ALLT  på skolan i år.


Susanna Maria J skrev:

Jättefint! :)

Svar: Tack finis :D
Linnea Nordvall


URL: http://oslofru.com/

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]