Bästa filmen NÅGONSIN

Datum
I´m in love with THE FAULT IN OUR STARS AKA FÖRR ELLER SENARE EXPLODERAR JAG .... Jag är seriöst IN LOVE med världens bästa film. Jag kan inte fatta att det har tagit så lång tid för mig att kolla på den. Helt jävla AMAZING... Jag har redan sett den 3 gånger på typ 1 vecka. Tycker att denna film har så fin "Story". Jag kan nog lugnt säga att jag inte är den ända som inte fick tårar i ögonen eller ja i mina ögon var det värsta niagara fallet HAHA typiskt mig. Väntar på att boken ska komma, är sååå taggad på att läsa den. Hoppas vekligen att den är lika bra som filmen. 
 
 
Kan lugnt rekomendera denna film. PS För ni som är lite extra känslig för soliga filmer, ha näsduckar med er :D 


Susanna Maria J skrev:

Jag håller med, den var otroligt bra! Fin film< 3

Svar: Såå bra, fast det har ganska sorgligt slut tycker jag :/ <3
Linnea Nordvall


URL: http://oslofru.com/
malin skrev:

åh den är verkligen så himla bra!

Svar: Jag vet, bästa någonsin :D
Linnea Nordvall


URL: http://mmulle.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]