Månadens hissar/dissar

Datum
+ ÄLSKAR verkligen hösten färger. Är så härligt att gå ut i skogen och ta en fotorunda. 
 
+ Smilla fyllde 2 år den 1 Oktober. 
 
+ Är det bara jag som älskar att sätta sig framför brasan, tända ljus och bara mysa framför tv. Såå mysigt att man kan börja tända brasan igen. 
 
Helt beronde av denna låt!!!
 
 
 
 
- Kallt, blåsigt är typiskt höst väder, gillar verkligen inte höst vädret. Är inte rikigt en höst/vinter person, gillar mer värmen. 
 
- FÖRSKYLD, jag är nästan alltid förskyld på hösten och vintern. Hatar det, fast jag tror inte att det är någon som gillar att vara förskyld i och för sig.
 
- Stressigt i skolan då vi ska börja åka på öppet hus till olika gymnasium. (Vilket kan vara spännande på samma gång) Man bli stressad av att det är nationella i vår.
 
 
 


ericaandersson skrev:

så grym låt!

Svar: Vet, oavsett om den inte är så ny så gillar jag det starkt ändå :D
Linnea Nordvall


URL: http://yourserica.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]