Trött matte

Datum
  Idag var jag då på min allra första hopptävling!! Det gick ganska bra ändå för att vara våran första gång på banan. Smilla var lite bråkig och ville inte riktigt hoppas så vi fick 3 fel. För Nina gick det mycket bättre hon hoppade jätte fint och då fick vi först 1 fel sen gick vidare till finalen och så rev vi också ett hinder. Men jag är jätte stolt över mina små gullisar. 
 
Tyckte lite synd om kaninerna dag på tävlingen då det var över 30 grader och blåste inte så mycket, måste ha varit jätte varmt för dem. Men som tur var så fanns det ett ställe där det fanns mycket träd som man kunde sitta under.
 
Var helt jävla slut när jag kom hem. Hade åkt bil sammanlagt i typ 3 timmar och var på tävlingsplatsen i typ 8 timmar så jag var ganska slut och det var ninisarna också. Ska bli rikigt skönt att få gå och lägga sig i en skön säng :D 
 
Här är några va bilderna som jag tog under dagen, blev ganska nöjd med några va dem :D 
 
Vad tycker ni?


Hanna Victoria Sahlqvist skrev:

Kjutiii c:

Svar: I know thanks :D
Linnea Nordvall


URL: http://hannizons.blogg.se/
Missilii skrev:

GRYYYYMT! :*

Svar: Thanks :D
Linnea Nordvall


URL: http://missilii.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]