Photoshop CS4

Datum
Leker runt lite på Photoshop, såhär ser ett av några resultat ut. Brukar inte riktigt "leka" runt så mycket på Photoshop jag redigerar mest mina bilder. Men jag har fått en bok om just Photoshop så jag tänkte att jag skulle läsa igenom den så kanske jag får lite mer inspo. 
 
Komentera gärna om ni vill se mer bilder som jag har "gjort" ! 


Emma skrev:

Åh, så fint! Jätte vacker bild! :D Skulle vara kul att se flera!

Svar: Tack så jätte mycket :D Då ska jag lägga upp flera bilder!
Linnea Nordvall


URL: http://momentsofjoy.blogg.se
ɑ n n i k ɑ skrev:

Så fin bild!

Svar: Tack :D
Linnea Nordvall


URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]