Gott nytt år!!

Datum
 
♥ Hålla mitt rum rent. Jag ska satsa allt på att hålla mitt rum så rent som möjligt. Just nu så är den värsta bomb nedslaget i mitt rum. Så jag måste förbättras mycket när det gäller det. 
 
 Måste satsa ALLT och lite till på skolan. Nu när jag går sista terminen i 9:a och ska börja på gymnasie till hösten så ska jag satsa allt och lite till med nationella och alla prov. Jag tänker få bättre betyg. Jag SKA få bättre betyg. Jag är nöjd med mina betyg nu men dem kan alltid förbättras. 
 
♥ Jag ska gå hos sjukgymnasten en gång i veckan. Jag ska ge gärnet hos sjukgymnasten och bygga upp mina muskler i både rygg och armar. Jag måste gå varje vecka och inte hoppa över någon gång. 
 
♥ Ska hjälpa till mer hemma. Jag måste bli bättre på att självmant hjälpa till hemma med t.ex disken eller städa, utan att mina föräldrar ska behöva tjata på mig. 
 
♥ Fota som tusan. Jag ska satsa som tusan på fotningen 2015. Vill verkligen utvecklas mycket inom foto. Testa olika vinklar och helt enkelt utmana mig själv. 


Anna - photography, life, style skrev:

Väldigt bra skrivet inlägg :D

Svar: Tack :)
Linnea Nordvall


URL: http://aannab.webblogg.se
Amanda Jona [SPONTAN] skrev:

Lycka till! :)


URL: http://spontan.blogg.se
Linn skrev:

låter som bra nyårslöften!:D


URL: http://sarahlinnsliv.blogg.se/
Josefine skrev:

Dom två första håller jag verkligen med om, hehe... :)


URL: http://stylebyjosses.blogg.se

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]