Min allra första placering!!

Datum
Min allra första plasering i kaninhoppning :D Kom nyss hem från en LÅNG dag i kaninhoppvärlden.Detta var då min och kaninernas andra hopptävling,
 
Dagen i sin ära började med att jag gick upp halv 6 och hoppade direkt in i duschen och skulle bli klar med all packning och sånt till klockan 06:40 för att Hanna skulle komma och hjälpa mig och bära. Men hon försov sig en timme Hahaha typiskt henne.
 
När vi kom fram så började vi packa upp all kompostgaller, kaniner och massa annat, sen bland det första man gör när man kommer till en tävling är att lämna in sina kaniners tävlingsböcker. Så lämnade vi in dom sen fick vi vänta ganska länge för att vi skulle få tävla för dem tävlade först Elit 1 sen Medelsvår och sen Elit 2 igen. Så Lätt-klasserna (Där Hanna skulle tävla) började typ vid halv 12. Sen 12 tog vi lunch paus i typ en halvtimme. Sen började Mini-klassen där jag skulle tävla på nummer 2 och 12.
Smilla var först ut och den gick jätte bra. Hon kom in med 1 fel i första omgången och gick sen vidare till andra omgången och det gick lika bra där, hon kom in på ett fel där med. Då fick hon placeringen 3:a av 17 deltagare.
Sen var det Ninas tur, jag kände redan vid framhoppningen att hon var väldigt stressad och tittig hade inte direkt de fokuset jag ville att hon skulle ha. Men vi kom in med 2 fel i förstaomgången så hon gick tyvärr inte till andraomgången, så hon kom på 12/17 plats, men jag är jätte stolt över min små änglar oavsett vad. 
 
Jag blev ganska förvånad att jag fick placering med Smilla för att jag kom in 1+1 (Asså 1 fel i första och 1 fel i andra). För att det kände som om att dem andra kom in på 0 fel. 
 
Nu ska jag bara äta och mysa ner mig i soffan och kolla på film.
 
 


Hanna Victoria Sahlqvist skrev:

Så stolt över dig, skriver inlägg ♥♥♥♥♥


URL: http://hannizons.blogg.se/

Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]