Dålig uppdatering!

Datum
Vill börja med att be så mycket om ursäkt över min dåliga uppdatering dem närmaste dagarna!
Jag uppdaterade inte i Lördags förrutom ett inlägg om Photo challengen men det räknas inte riktigt som ett "inlägg" tycker jag. Iallafall det beror på att jag har varit lite mer tanksprid än vad jag brukar vara.
 
Som ni kanske vet så har dem flesta redan börjat skolan, men jag började idag och jag var VÄLDIGT nervös hela helgen på att jag skulle börja skolan. Nu kanske ni tänkte "ja men det är ju bara ett nytt år i skolan, det är väl ingen big deal" Joo men för mig är det det. Så här är det, min skolan som jag går på nu var tvungen att rivar pga mögel. Så alla elever fick börja på en skolan som är i närheten. Det jobbiga för mig var att jag hade bytt från den skolan bara 2 och ett halvt år tidigare, pga personliga skäl och sen skulle jag tillbaka, vilket var lite jobbigt. 
 
Så i Söndags så hjälpte jag till hemma och sen tillbringade jag hela kvällen till att ta fram kläder, kollade satt ja hade allt och såna saker. Sen idag så var det ju första skolandagen, jag börjar ju 9:an detta år så det är ju mer press en var det var förra året + att man byter till en annan skola vilket blir dubbelt så jobbigt. Men man måste ju tänk posetivt, jag går ju bara där ett år sen börjar jag gymnasiet. LÄNGTAR som f*n tillsdess. Ska som sagt presstera gärnet i år och preoritera skolan fram för ALLT.
 
Ville bara förklara lite varför jag inte riktigt har uppdaterat så bra eller kanske inte kommer inlägg varje dag men jag ska verkligen försöka att få upp minst ett inlägg per dag, men kan inte lova något. 
 (Har redan visat denna bild men jag sitter vid min laptop och har inga bilder eller photoshop här så det fick bli en visad bild till detta inlägg) 



Läs nedanstående innan du kommenterar

- Alla bilder är fotograferade av mig om inget annat uppges.
- Min kamera heter Nikon D3200
- Lämna ingen reklam för dig eller andra här.
- Endast svars kommentarer undanbedes. Du behöver inte kommentera alls om du bara ska skriva svar på min kommentar.


Ditt namn:


Din mejl (frivilligt):


Hemsida? (frivilligt):


Skriv din kommentar här:


Kom ihåg mig?
Lantis med en kamera
Linnea Nordvall heter jag som bloggar här. Då jag är en riktigt usel bloggare när det gäller att skriva saker är detta endast en fotoblogg där jag lägger upp mina bilder jag tar. Stort fotointresse ja!
Fotar med en Nikon D3200 + AF-S NIKKOR 55-200mm
Kontakta mig: [email protected]